Глобалізація, Мас-медія

Науковці : iPad шкідливий для емоційного розвитку дітей

Науковці : iPad шкідливий для емоційного розвитку дітей
Науковці : iPad шкідливий для емоційного розвитку дітей

Дітей , що плачуть в істериці потрібно залишати на час на самоті, щоб дати їм можливість самостійно заспокоїтися, – незважаючи на привабливу думку дати в руки дитині – смартфон або планшет. Дитячі психологи впевнені, що гаджети можуть викликати затримку в емоційному розвитку дитини, так як не дозволяють йому навчитися контролювати власні емоції.

Вчені медичного факультету Бостонського університету з’ясували, що діти повинні своїми силами шукати спосіб контролювати свої почуття, а не маскувати їх, відволікаючись на ігри або комп’ютерні програми, пише газета The Telegraph.

«Гаджети заполонили собою весь простір, діти починають користуватися електронними пристроями мало не з пелюшок. Тоді як на поточний момент до кінця не вивчено питання, який вплив чинять на зростаючий організм мобільні телефони та планшети », – вважає доктор Дженні Радеску, співробітник педіатричного відділення Бостонського університету, що займається проблемами розвитку та поведінки дітей.

«Добре вивчена проблема впливу ТБ на комунікативні здібності дитини: чим більше малюк дивиться телевізійні програми, тим складніше йому розвинути в собі мовні і комунікативні навички. Використання мобільних пристроїв займає той час, який діти можуть присвятити живому спілкуванню. Якщо ці девайси стають для батьків єдиною можливістю заспокоїти або відволікти малюка, то як він зможе самостійно розвинути свої внутрішні механізми самоконтролю? » – міркує педіатр.

Деякі більш ранні дослідження показали, що інтерактивні пристрої, такі як електронна книга або її аналоги, гарні для дитини, коли той перебуває на стадії активного збільшення словникового запасу або усвідомлення і засвоєння прочитаного. І тільки в тому випадку, якщо дитина досягла дошкільного віку або вже пішов у перший клас, підкреслює видання.

Проведене бостонскими педіатрами дослідження наочно продемонструвало, що, незважаючи на освітню, як здається на перший погляд, користь новітніх технічних пристроїв, діти, в чиї руки гаджети потрапили занадто рано, помітно відстають в емоційному і соціальному розвитку від тих, кому планшет дали в більш пізньому віці або хто його зовсім не отримав.

«Постійне сидіння з мобільником або iPad на ранньому етапі становлення психіки дитини може перешкодити розвитку у нього емпатії (почуття жалю або співпереживання), навичок вирішення проблем і механізмів соціальної комунікації, які зазвичай набуваються дітьми під час вивчення ними навколишнього світу, ігор і простого спілкування з друзями. Ці пристрої також перешкоджають розвитку дрібної моторики, пізнання навколишнього світу на дотик, що вкрай важливо для навчання математичних або природничих наук », – додає Радеску.

Крім усього іншого, попередні дослідження допомогли з’ясувати, що при використанні тачскріна у дітей не розвиваються м’язи, які знадобляться їм у майбутньому для письма.

Tags:

Залишити відповідь

*