Глобалізація, Новини, Новини світу

Pepsi збирається випускати напій з підсилювачем смаку на основі клітин людських ембріонів

Федеральна комісія США з цінних паперів і бірж (SEC) фактично дозволила компанії PepsiCo випустити нову газовану воду «Пепсі Некст» з підсилювачем смаку на основі клітин людських ембріонів, отриманих при абортах.

Харчовому гігантові буде дозволено укласти контракт з компанією, що спеціалізується на біотехнологіях Senomyx, яка використовує клітини мертвих ембріонів (HEK 293 – Human Embryonic Kedney) при розробці підсилювачів смаку.

Мова йде конкретно про використання нирки людського ембріона (HEK-293) для виробництва підсилювачів смаку для напоїв «Пепсі».

Комісія з безпеки та обміну (КБО) адміністрації Обами прийняла 28 лютого рішення, згідно з яким використання компанією Пепсі Ко клітин, що походять з абортованих людських останків в ході виробництва підсилювачів смаку, яке передбачається угодою з досліджень та розвитку з компанією Сеномікс, відноситься до «звичайних бізнес-операцій».

Раніше деякі з акціонерів Pepsi жахнулися наміру менеджменту і склали резолюцію, в якій заявили, що «корпоративна політика компанії в рамках дотримання прав людини та етичних норм розглядає неприйнятним використання останків людських істот як в приватних, так і в спільних дослідженнях».

Лист, підписаний адвокатом Брайаном Пітко, представником Офісу Верховної Ради КБО, був направлений як відповідь на 36-сторінковий документ, представлений адвокатами Пепсі Ко в січні 2012 року.

У цьому документі Пепсі Ко просила КБО відкинути Резолюцію Акціонерів від жовтня 2011 року, в якій стверджувалося, що компанія «приймає корпоративну політику визнання прав людини і слідує етичним стандартам, відповідно до яких використання абортованих людських останків не може передбачатися угодами про приватні або спільні дослідження».

Компанія PepsiCo – другий за величиною в світі виробник продуктів харчування та напоїв з річним обсягом продажів понад 60 млрд. доларів. Компанія випускає широкий асортимент продукції, включаючи 22 торгові марки, щорічні роздрібні продажі кожної з яких перевищують мільярд доларів.

У портфоліо компанії такі відомі бренди, як Pepsi, 7up, Mirinda, Tropicana, Lay’s, Gatorade та інші. Продукція PepsiCo продається більш ніж в 200 країнах.

Адвокат Пепсі Ко. Джордж А. Ширен зазначив, що резолюція повинна бути виключена, оскільки в ній йдеться про питання, «що мають відношення до звичайних бізнес-операцій компанії», і «деякі завдання настільки фундаментальні для роботи компанії на повсякденній основі, що вони не можуть піддаватися нагляду з боку акціонерів ».

Дебі Віннедж, виконавчий директор організації «Діти Бога за життя», яка розкрила в минулому році співпрацю Пепсі Ко. і Сеномікс, каже: «Мене жахнула апатія і нечутливість» чиновників Пепсі Ко. і адміністрації Обами.

«Ми говоримо не про те, які олівці використовувати співробітникам Пепсі Ко. – Ми говоримо про заробляння грошей на використанні останків абортованих немовлят. Використання нирки людського ембріона (HEK-293) для виробництва підсилювачів смаку для напоїв не належить до звичайних операцій!».

Пепсі Ко. також просило про виключення резолюції, оскільки вона “зачіпає дуже складні питання, про які акціонери не можуть мати поінформованого судження”.

“Іншими словами, Пепсі Ко. вважає своїх акціонерів занадто дурними, щоб зрозуміти, що вони роблять з останками абортованих дітей “, – стверджує Віннедж.

– Їм доведеться дізнатися, наскільки громадськість насправді розумна – адже скоро розгориться полум’я всесвітнього бойкоту ».

Сенатор штату Оклахома Ральф Шорті запропонував прийняти білль SB1418, що забороняє продаж продуктів, при виробництві або розробці яких використовувалися абортовані людські останки.

«Ми схвалюємо сміливу позицію сенатора, – зазначає Віннедж. – Громадськість вже каже «ні, дякую!» Всім напоями Пепсі Ко. і Пепсі Некст – це всього лише наступний продукт, якого слід уникати! »

До теперішнього часу бойкот охопив Канаду, Німеччину, Польщу, Великобританію, Ірландію, Шотландію, Іспанію, Португалію, Австралію і Нову Зеландію.

Передбачувана поява на магазинних полицях продукту з підсилювачем смаку на основі ембріональних клітин викликала різку критику з боку простих американців і, особливо, релігійних об’єднань в США. Естафету американських борців за право людини на життя підхопили католицькі організації по всьому світу.

В даний час настільки багато продукції виготовлено з використанням трупів абортованих ембріонів – косметика, продукти харчування та медичні препарати – що фармакологічний інститут здорового вибору розробив спеціальні сертифікаційні мітки, які будуть проставлятися на продукції, вільної від трупних тканин.

«ProlifeProduced» – це марка сертифікації фармакологічного інституту здорового вибору (Sound Choice Pharmaceutical Institute), яку виробники косметики, ліків, вакцин і харчових добавок використовують в якості підтвердження того, що у провадженні їх продуктів не використовуються тканини або клітинні лінії абортованих ембріонів.

Сьогодні у виробництві косметики, ліків, вакцин і харчових добавок використовуються клітини абортованих ембріонів. Фармакологічний інститут здорового вибору розробив сертифікуючу програму для того, щоб споживачі могли бути в курсі того, що косметика або ліки, які вони купують, має сертифікат «ProLifeProduced» (на марці сертифікації написано «FetalFree» («БезЕмбріона») або «ProlifeProduced» («Вироблено без абортованих ембріонів»).

Джерело – nnm.ru

Залишити відповідь

*