ГМО

Виробники в США приховують наявність в продуктах ГМО

Виробники в США приховують наявність в продуктах ГМОЯкщо ви хочете купити натуральний продукт, то, перш за все вам варто уникати упаковок з написом «Натуральний продукт». Некомерційна організація, яка займається експертизою товарів споживання, з’ясувала, що більшість продуктів з таким маркуванням насправді генетично модифіковані. Організація Consumer Reports досліджувала понад 80 найменувань напівфабрикатів, що містять кукурудзу або сою. Це дві найбільш поширені генетично модифіковані культури в США. Експерти з’ясували, що практично всі продукти, на упаковці яких є слово «натуральний», містять велику кількість генетично модифікованих інгредієнтів. Серед таких товарів –  кукурудзяні пластівці, чіпси і навіть дитяче харчування.

Подібна ситуація можлива завдяки правовому вакууму в галузі маркування продовольчих товарів. На відміну від Європи, в США немає законів, що визначають які продукти харчування вважати натуральними. Тому дане питання залишається на совісті виробника.

 «Компанії не порушують законодавство, тому що немає закону, що визначає поняття „натуральний” в сфері продовольства. Таким чином споживачів по суті обманюють. Повинно бути введене обов’язкове маркування продуктів, що містять генетично модифіковані інгредієнти, щоб усім споживачам була відома ця найважливіша інформація», – каже співробітник організації Consumer Reports Джин Халлоран.

За обов’язкове маркування генно-модифікованих продуктів виступають більше 20 штатів. Колорадо і Орегон винесуть це питання на загальне голосування в листопаді. Відповідно до недавніх досліджень, 93% американців хочуть, щоб федеральний уряд зобов’язав маркувати генно-модифіковані або отримані біотехнічним шляхом продукти. Проблему представляє транснаціональна корпорація Monsanto. Це провідний виробник генно-модифікованого і трансгенного зерна. Повідомляється, що компанія витратила мільярди доларів на лобіювання своїх інтересів – з метою не допустити маркування генно-модифікованих продуктів в США. Зазначимо, що валовий дохід «Монсанто» за 2012 рік склав $ 13,5 млрд.

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=0LUAsyLg55Q

Залишити відповідь

*